Natychmiastowa wiedza o stanie przygotowania Twojej firmy na kryzys.
Pobierz przykładowy raportZyskasz wiedzę o tym, które elementy mają największy wpływ na rozmiar strat oraz które należy wdrożyć i poprawić w pierwszej kolejności.
Dowiesz się, co działa dobrze i możesz tego użyć oraz co trzeba uzupełnić lub zmienić wraz z priorytetem pilności i ważności.
Otrzymasz pragmatyczną, szybką do wdrożenia koncepcję naprawy planu ciągłości.
Znajdziesz potwierdzenie, które elementy planu dobrze działają i należy je wzmacniać oraz które pominięto lub zaniedbano.
To kilka wybranych pytań z ankiety. Sprawdź, czy znasz na nie odpowiedź:
Czy zidentyfikowano listę krytycznych procesów, których przerwanie zagraża istnieniu firmy?
Czy oszacowano rozmiar zagrażających firmie strat w wyniku naruszeń ciągłości działania krytycznych procesów?
Kiedy i jak zostały wykonane ostatnie testy planów utrzymania ciągłości działania i odtwarzania po awarii, sprawdzające w praktyce ich skuteczność?
Czy są określone i monitorowane wskaźniki Key Risk Indicators, gwarantujące wczesne wykrycie wzrostu ryzyka lub potencjalnych strat?
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Czy procesy, których przerwanie przyniesie firmy największe straty, są zidentyfikowane i dobrze zabezpieczone?
Czy aktywności, które już podejmujecie, są wystarczające do zapewnienia ciągłości działania czy też trzeba zrobić coś więcej?
Które elementy procesu zarządzania ciągłością działania należy dodać lub zmienić, by osiągnąć najlepsze zabezpieczenie w racjonalnym budżecie?
Które czynności robicie dobrze i w które powinniście dalej inwestować?
Czy w razie wystąpienia awarii pracownicy firmy wiedzą jak postępować?
Przygotowanie własnego planu ciągłości działania
Hierarchizacja koniecznych inwestycji
Podniesienie świadomości i kompetencji pracowników w obszarze zapewnienia ciągłości działania
Ochrona reputacji i marki
Wstrzymanie przez policję i urzędy w UK zleceń testów na 2 miesiące po cyberataku na systemy firmy Eurofins, – przodującego dostawcy usług kryminalistycznych. Utracono dostęp do 20.000 próbek. Sumaryczne straty firma oszacowała w swoim sprawozdaniu finansowym na 69 mln EUR.
Ograniczenie ciągłości świadczenia usług dla Klientów w wyniku pożaru 31.01.2019 w budynku call center T-Mobile. Roszczenia wynikające z naruszenia umów z kluczowymi klientami kosztowały firmę 73 mln straty przychodów.
Luki bezpieczeństwa umożliwiły skuteczny cyberatak na stronę British Airways i wyciek danych 50 tys. Klientów. Linie lotnicze zostały ukarane rekordową grzywną w wysokości 183 mln funtów.