W zależności od projektu jakość znaczy coś innego, jednak zawsze jest kompromisem pomiędzy kosztownym dążeniem do doskonałości a ograniczonym budżetem. Szczególnie dotyczy to testowania, a dokładnie przyjętego na początku projektu podejścia do jego organizacji. Pozorna oszczędność, polegająca na ograniczeniu ilości testerów, odbija się na jakości oprogramowania i opóźni jego dostarczenie.
Osoby odpowiedzialne za decyzje wysokopoziomowe (CxO, menadżerowie) w szczególności tam gdzie zaangażowanie nowych technologii jest podstawą ciągłości działania lub szansą na sprostanie wyzwaniom chwili (COVID).
Podczas spotkania podzielimy się naszymi spostrzeżeniami oraz możliwymi scenariuszami sprostania w/w wyzwaniom.
Od 20 lat związany z analizą systemów informatycznych, doradztwem IT dla rynku finansowego i dużych przedsiębiorstw. Pasjonat docierania do kluczowych wymagań i problemów. Specjalizuje się w audytach IT oraz budowie strategii.
Doświadczony lider zespołów projektowych w kilkunastu dużych projektach (1000+ md). Realizował projekty dla Polkomtel, Credit Agricole Ubezpieczenia, PZU, Aviva, Concordia, AXA Direct, ING, BRE Bank, Randstad, Skanska, Seris Konsalnet.
Od ponad 15 lat doskonali swoje umiejętności w obszarze łączenie potrzeb biznesowych z nowymi technologiami w obszarze sprzedaży, marketingu, optymalizacji procesów w takich sektorach jak banking, insurance, utility, industry.
Jest dobrym adresatem pytań o dobre praktyki łączenia potrzeb biznesowych z innowacjami w celu wzmocnienia konkurencyjności.