Zwinnie i mądrze przygotuj swoje procesy na przyszłe zmiany.
Umów się na konsultacjęRealizowane w Twojej firmie wieloetapowe, obsługiwane przez kilka rożnych systemów procesy, nie odbywają się płynnie ze względu na częściową manualną obsługę?
Usuniesz tę barierę, przenosząc swoje kolejne procesy na platformę Camunda. Do pełnej automatyzacji dojdziesz etapami, bez ponoszenia kosztów licencji i integracji własnych systemów. Nasz doświadczony zespół zadba o płynny przebieg wdrożenia w jak najkrótszym czasie oraz zagwarantuje kontynuację rozwoju systemu.
Z pomocą Camundy zintegrujemy Twoje istniejące systemy bez potrzeby ich przebudowy. Wystarczy, że zaprojektujesz i skonfigurujesz nowy proces sprzedaży a będziesz mógł go niezwłocznie uruchomić i tym samym szybko rozpocząć sprzedaż nowych produktów.
Pomimo, że obecne kluczowe systemy, nie wspierają procesowego podejścia, to nadal musicie w nich pracować. W efekcie każda zmiana w działalności biznesowej firmy, którą potrzebujecie odzwierciedlić w systemach, wdrażana jest z opóźnieniem.
Możliwości Camundy pozwalają zachować niezbędne funkcje istniejących systemów (np. jako księga pomocnicza lub źródło danych) i jednocześnie budować rozwiązania w nowoczesnych technologiach.
Wychodząc od potrzeby biznesowej, określimy przepływ pracy i niezbędne integracje posługując się modelem BPMN 2.0 i przyjaznym Camunda Modeler. Następnie wykorzystując Camunda Cockpit zapewnimy niezbędną kontrolę i monitoring zaimplementowanych procesów.
Przed rozpoczęciem współpracy możemy wykonać Proof of Concept w ramach testów zasadności wdrożenia platformy.
Community Edition jest open source’ową wersją Camundy, uboższą o pewne funkcjonalnosci względem płatnej wersji Enterprise Edition. Jeśli wybierzesz rozwiązanie open source, to zbudujemy potrzebne funkcjonalności od podstaw lub zaproponujemy wykorzystanie naszych gotowych rozszerzeń.
Wykorzystując Camundę Community Edition stworzyliśmy Digital Product Center, który jest platformą procesową dla sprzedaży produktów bankowych i wsparcia obsługi klienta. W jej ramach na platformie Camunda BPM uruchomiliśmy ponad 20 głównych procesów sprzedaży, zawierających odwołania do 30 procesów biznesowych.
Camunda BPM jest dojrzałą i sprawdzoną platformą “open source” do zarządzania procesami biznesowymi opartą na popularnej technologii Java. Łączy możliwość prostej automatyzacji procesów z daleko idącą ich konfiguracją i dostosowywaniem do specyficznych przypadków. Dzięki dopasowywanie potrzeb biznesu i standardów IT sprawdza się w projektach wymagających zorganizowanych, wieloetapowych przepływów pracy lub zadań, integracji wielu systemów czy automatyzacji przetwarzania danych.
Lekka i łatwa do wpisania w inne systemy – Camunda jest stworzona z myślą o prostej integracji z innymi systemami – jej silnik jest wyposażony w elastyczne i dobrze udokumentowane API.
Monitorowanie i raportowanie w czasie rzeczywistym – wbudowane narzędzia pozwalają na szybkie diagnozowanie problemów i bieżącą kontrolę nad procesami biznesowymi.
Standardy przyjazne dla biznesu i IT – Camunda wspiera zarówno BPMN 2.0, DMN 1.1 oraz CMMN 1.1 spełniając potrzeby sprawdzonych modeli zarządzania.
Duża społeczność rozwijająca ten open-source’owy projekt, a także liczne firmy, które oparły swój biznes na tym rozwiązaniu.
Posiadamy ponad 30 osobowy zespół specjalistów Camunda BPM oraz ponad 5 letnie doświadczenie we wdrożeniach, utrzymywaniu i usprawnianiu Camundy. Nasi Klienci to instytucje przywiązujące najwyższą wagę do jakości i bezpieczeństwa oprogramowania.
Pracujemy zarówno na Community Edition jak i wersji Enterprise opartej na płatnej licencji. Oferujemy audyt możliwości wdrożenia i stworzenie Proof of Concept na podstawie obu wersji.
Camunda doskonale wpisuje się w architekturę mikrousług jako narzędzie do monitorowania procesów end-to-end, a także jako orkiestrator. Daje możliwość monitorowania i raportowania z przebiegu wielowątkowych procesów między usługami, wychwytując przestoje i potencjalne problemy.
Jeśli korzystasz już z Camundy możesz powierzyć nam ją do dalszego rozwoju i utrzymania. Dzięki naszym sprawdzonym metodom przejmowania systemów w utrzymanie, proces ten przebiegnie szybko i sprawnie.
Jak możemy Ci pomóc? Napisz do nas na asc@altkomsoftware.pl lub wypełnij formularz.