Digitalizacja procesów sprzedaży i zamówień w firmach produkcyjnych

Zwiększ efektywność kluczowych procesów, by każdy Twój klient poczuł się wyjątkowy.

Skontaktuj się z ekspertem
Digitalizacja procesów sprzedaży i zamówień w firmach produkcyjnych

Jeśli mierzysz się z poniższymi wyzwaniami:

Twoi klienci są niezadowoleni z obsługi sprzedażowej i realizacji zamówień

Twoi klienci są niezadowoleni z obsługi sprzedażowej i realizacji zamówień

Masz problemy z koordynacją zamówień wewnątrz firmy

Masz problemy z koordynacją zamówień wewnątrz firmy

Zmagasz się z nadmiarem komunikacji mailowej i telefonicznej związanej z realizacją zamówień

Zmagasz się z nadmiarem komunikacji mailowej i telefonicznej związanej z realizacją zamówień

Wielkość sprzedaży i dosprzedaży jest niższa niż oczekiwana

Wielkość sprzedaży i dosprzedaży jest niższa niż oczekiwana

Brakuje gromadzonych i centralnie przechowywanych informacji o statusie realizacji zamówień oraz stanie procesów obsługi klienta

Brak centralnej informacji o statusach realizacji poszczególnych zamówień i dostaw

Brakuje Ci efektywnych mechanizmów komunikacji marketingowej do obecnych klientów

Brakuje Ci efektywnych mechanizmów komunikacji marketingowej do obecnych klientów

To nasza oferta dedykowanego rozwiązania jest dla Ciebie

Korzyści jakie osiągniesz

Stworzymy dla Ciebie rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb, dzięki któremu:

Przejrzysty i szybki proces zawierania kontraktów - Altkom Software & Consulting

Przejrzysty i szybki proces zawierania kontraktów

W stworzonym dla Ciebie rozwiązaniu uruchomimy cały proces zawierania kontraktów: od zapytań ofertowych,  wspartych katalogiem produktów, przez oparte o reguły biznesowe, procesowanie wycen, po uzgodnienia kontraktu. Klienci podziękują Ci za to, że otrzymają jedno, nowoczesne miejsce do procesowania uzgodnień i komunikacji związanej z realizacją zamówień i dostaw.

Wrośnie zadowolenie Twoich klientów z realizacji dostaw - Altkom Software & Consulting

Wrośnie zadowolenie Twoich klientów z realizacji dostaw

System może obsłużyć wszelkie uzgodnienia z klientem i z działami wewnętrznymi w obszarze terminów dostaw, zamawianych ilości produktów i środków transportu. Mechanizmy rozwiązania mogą też automatycznie dzielić zamawiane ilości produktów na dostępne środki transportu zgodnie ze zdefiniowaną konfiguracją biznesową.

Efektywnie obsłużysz różne środki transportu - Altkom Software & Consulting

Efektywnie obsłużysz różne środki transportu

Rozwiązanie może obsługiwać wysyłki w oparciu o własne lub przewoźnika środki transportu, ale też flotę, tabor klienta. Możliwa jest też obsługa awizacji oraz okien czasowych.

Zwiększysz satysfakcję klienta z komunikacji i zmniejszysz koszty obsługi - Altkom Software & Consulting

Zwiększysz satysfakcję klienta z komunikacji i zmniejszysz koszty obsługi

Cała konieczna komunikacja może odbywać się w ramach funkcjonalności rozwiązania, dzięki czemu zmniejszysz liczbę telefonów i korespondencji email, poprawiając tym samym wygodę klienta i zmniejszając koszty wewnętrzne jego obsługi.

Wyeliminujesz konieczność przepisywania danych - Altkom Software & Consulting

Wyeliminujesz konieczność przepisywania danych

Wspólna platforma aplikacyjna, na której pracują jednocześnie Twoi klienci, pracownicy działów wewnętrznych i partnerzy oraz automatyzacja i integracja z systemami wewnętrznymi, sprawi, że dane zaciągną się automatycznie w odpowiednich miejscach.

Zwiększysz sprzedaż dzięki personalizowanej komunikacji marketingowej - Altkom Software & Consulting

Zwiększysz sprzedaż dzięki personalizowanej komunikacji marketingowej

Rozwiązanie obok komunikacji związanej z realizacją zamówień, może też realizować odpowiednio targetowaną i personalizowaną komunikację marketingową, w tym: promocje, up-selling, cross-selling dzięki funkcjonalnościom o charakterze e-Commerce i marketingowym.

 Ograniczysz ilość kosztownych niespodzianek - Altkom Software & Consulting

Ograniczysz ilość kosztownych niespodzianek

Aplikacja obsłuży wszelkie uzgodnienia, potwierdzenia oraz ewentualne zmiany (w ramach dopuszczalnych regułami walidacji zakresach), dzięki czemu ograniczysz do minimum ryzyko kosztownych, inicjowanych przez klientów zmian, na przykład w terminach dostaw. Dla dostaw realizowanych Twoimi środkami transportu, masz możliwość wymuszenia koniecznych awizacji. 

Zmierzysz efektywność procesów - Altkom Software & Consulting

Zmierzysz efektywność procesów

Zyskujesz możliwość konfiguracji i monitorowania szeregu wskaźników w celu systematycznej poprawy efektywności kluczowych procesów.

Łatwiej zapanujesz nad logiką biznesową - Altkom Software & Consulting

Łatwiej zapanujesz nad logiką biznesową

Zyskasz centralne miejsce do zarządzania w sposób uporządkowany konfiguracją logiki biznesowej oraz reguł walidacji dla całego procesu zawierania i realizacji kontraktów. 

Funkcjonalności rozwiązania

Rozwiązanie może zawierać m.in.: Portal Klienta, Panel Przewoźnika, Strefę Back-Office. Zależnie od Twoich potrzeb, możemy wdrożyć je etapami lub wybrać tylko potrzebne funkcjonalności.

Przykładowa architektura rozwiązania

Digitalizacja zamowien przykładowy schemat dzialania systemu 1 Altkom Software

 

Przykładowy proces sprzedaży obsługiwany przez rozwiązanie

W rozwiązaniu, które wdrożysz z nami, przepływy danych oraz zadań pomiędzy poszczególnymi rolami uczestników procesu będą możliwie automatyczne. Dzięki temu zminimalizujesz konieczność przepisywania danych pomiędzy aplikacjami. Możemy dostosować przepływy i role zaangażowanych w proces osób do specyfiki Twojego biznesu oraz uwzględnić strukturę organizacyjną i działy firmy.

Digitalizacja zamowien przykładowy proces 2 Altkom Software

Jak będzie przebiegało wdrożenie?

Elastyczność i pełna kastomizacja

  • Wspólnie zdefiniujemy zakres procesów oraz funkcjonalności, dzięki czemu otrzymasz “szyte na miarę” rozwiązanie odzwierciedlające Twoje rzeczywiste procesy i potrzeby.
  • Oprócz wsparcia procesów stricte operacyjne, ustalimy zakres potrzebnych funkcjonalności, które dodatkowo będą wspierać Twoje procesy e-commerce i marketingu. Dzieki temu rozszerzysz możliwości obecnych aplikacji. 
  • Wspólnie ustalimy zakres oraz metody integracji z Twoimi systemami wewnętrznymi oraz z systemami kontrahentów. Jeśli posiadasz system ERP, zintegrujemy go z naszym rozwiązaniem, dzięki czemu rozszerzysz jego możliwości.
  • Zależnie od Twoich potrzeb, wdrożenie możemy przeprowadzić w całości albo etapami. Zaczynając od wdrożenia najbardziej potrzebnych funkcjonalności szybko wykażesz korzyści dla Twojej firmy.
  • Nowym rozwiązaniem możemy sukcesywnie zastępować przestarzałe aplikacje, systemy legacy.
  • Uzasadnimy biznesowo wybór środowiska – osadzenie w chmurze lub we własnej infrastrukturze (On-Premise).

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Camunda BPM (business process managment) – lekka, wysokowydajna, otwarta platforma do zarządzania procesami biznesowymi w oparciu o standardy BPMN 2.0, […]
21/10/2020

How to start the digital transformation?

Biznes
Case Studies
Technologie
Ubezpieczenia
Digital transformation requires changes in most activity areas of the company. It is not only about changes in IT systems, […]
BPMS, czyli Business Process Management Suite/System/Software, to rozwiązanie, które umożliwia zarządzanie procesami biznesowymi w organizacji. Wspiera ciągłe doskonalenie procesów, od […]

Umów się na konsultację

Jak możemy Ci pomóc? Napisz do nas na asc@altkomsofware.pl lub wypełnij formularz.

!
!
!
!
!