W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za całościowe zarządzanie powierzonym obszarem produktowym lub usługowym ASC poprzez budowę i rozwój oferty rynkowej, udział w presales, rozbudowę relacji z klientami w swoim obszarze, rozwój ilościowy i jakościowy zespołów technicznych, nadzór nad zespołami realizującymi projekty.
Cele strategiczne:
• Budowa i rozwój oferty biznesowo-technologicznej obszaru we współpracy z CTO, Marketing Team oraz Sales Team.
• Tworzenie skutecznych narzędzi motywowania i rozwoju pracowników we współpracy z CTO oraz innymi managerami.
Współpraca z klientami:
• Realizacja założonych celów biznesowych (m.in. przychody, CI, udział w rynku).
• Sprzedaż usług i produktów ASC ze swojego obszaru m.in. poprzez udział w procesie presales w obszarze kompetencji technicznych, wspieranie kampanii marketingowych, współtworzenie oferty.
• Pełnienie roli konsultanta w relacjach z kluczowymi klientami w swoim obszarze.
• Dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem jako ekspert na webinarach, konferencjach, meetupach zarówno organizowanych przez ASC, jak i innych wydarzeniach rynkowych.
Zarządzanie i rozwój zespołu:
• Definiowanie celów operacyjnych dla zespołów oraz monitorowanie ich realizacji.
• Zapewnianie ciągłości pracy zespołów poprzez zarządzanie procesem rekrutacji specjalistów technicznych w swoim obszarze oraz utrzymaniem kluczowych pracowników.
• Zarządzanie rozwojem pracowników (planowanie i wspieranie realizacji ścieżek rozwoju, ocena i rozwój kompetencji, zarządzanie rozwojami zawodowymi).
• Wdrażanie i wspieranie w zespołach praktyk zwinnych, takich jak samodzielne i odpowiedzialne zespoły, empowerment, automatyzacja CI/CD.
• Zarządzanie procesem wymiany wiedzy w zespołach.
Doświadczenie zawodowe
• Minimum 3-letnie doświadczenie liderskie w zarządzaniu zespołami tworzącymi oprogramowanie dla przedsiębiorstw.
• Praktyczne doświadczenie w budowaniu zaangażowania zespołu oraz zwiększania jego efektywności, tworzenia zespołów zorientowanych na wynik i proces ciągłego doskonalenia.
• Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zarówno w podejściu zwinnym, jak i kaskadowym.
Wymagane kompetencje i umiejętności
• Manager z doświadczeniem technicznym, nastawiony na kontakt z klientem i rozwój biznesu.
• Lider, który pomaga innym osiągnąć cele, motywuje do nieustannego rozwoju
• Silna identyfikacja z kulturą pracy nastawioną na klienta zewnętrznego i pozyskiwaniem nowych kontraktów.
• Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów przy jednoczesnym koncentrowaniu się na celach firmy i jej wartościach.
• Nastawienie na osiąganie założonych celów, umiejętność efektywnego działania również pod wpływem stresu.
• Świetne umiejętności komunikacyjne. Umiejętność nawiązywania kontaktów formalnych i nieformalnych, zdolności perswazji, zdolność do budowania autorytetu.
• Entuzjazm, pozytywne nastawienie do otoczenia.
• Umiejętność pracy w zespole (team player).
• Znajomości zwinnych metodyk zarządzania i umiejętność ich praktycznego wykorzystania.
Wykształcenie
• Wykształcenie wyższe kierunkowe (kierunki techniczne, mile widziane wykształcenie dodatkowe związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi).
Znajomość języków obcych
• Znajomość języka angielskiego.