Omnibank

Nie martw się, jaki system będzie Ci jutro potrzebny!

W cyfrowej rzeczywistości każdy bank chciałby być liderem i oferować swoim Klientom zawsze najnowocześniejsze rozwiązania. Niestety, tempo zmian technologicznych, jest dziś szybsze niż tempo ich wdrażania. W efekcie to, co robisz dziś – jutro staje się „wczorajsze”.

Jak tego uniknąć?
Rozwiązaniem jest Omnibank.

zobacz DEMO

Zobacz DEMO

Email

(i) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

System

bankowość cyfrowa

Omnibank jest nowoczesną platformą bankowości cyfrowej

System został stworzony z myślą o łatwej i optymalnej kosztowo adaptacji zmian zachodzących w otoczeniu biznesowym i technologicznym współczesnego banku. Przygotowany na obsługę wyzwań, przed jakimi stoi sektor bankowy dziś i w przyszłości.

Wyróżniki

Otwarta architektura
Otwarta architektura systemu – łatwo i tanio zaadoptujesz zmiany technologiczne

Przyszłości nie przewidzisz, ale wiesz, że pewne są tylko zmiany. Omnibank jest na nie gotowy. W miarę pojawiających się potrzeb biznesowych, dowolnie rozwiniesz jego architekturę. bez ponoszenia kosztów na drogie technologie otrzymasz nowoczesną i mającą szerokie wsparcie platformę. Z łatwością wdrożysz rozwiązania oparte o blockchain czy sztuczną inteligencję (machine learning, chatboty). Jest to możliwe, ponieważ Omnibank oparty jest na otwartych technologiach, takich jak Java, Angular i HTML5. Wspiera zarówno komercyjne bazy danych (Oracle, DB2) jak i darmowe, np. PostgreSQL.

Podejscie Omni
Podejście „Omni” – obsłużysz różne modele biznesowe

Jedno rozwiązanie uwzględniające różne scenariusze Twojej strategii, to mniejsze koszty i uwolnienie czasu na rozwój biznesu a nie systemu. Dlatego w Omnibanku obsłużysz różne grupy Klientów – indywidualnych, korporacyjnych i instytucjonalnych. Szybko wprowadzisz do oferty nowe produkty i uruchomisz ich sprzedaż w kanale cyfrowym. Zebrana wiedza, pozwoli Ci personalizować oferty, zwiększając zadowolenie i satysfakcję Twoich klientów z obsługi. Bez względu na to, czy zdecydujesz, że system ma działać lokalnie lub w chmurze – w Omnibanku oba te rozwiązania są możliwe.

Elastyczność
Elastyczność – szybko dostosujesz się do zmieniających się zachowań Twoich Klientów

Bez względu na okoliczności i preferencje korzystania z bankowości internetowej – Twoi Klienci zobaczą aplikację jednakowo dobrze na każdym urządzeniu. bez utraty jakości, będą mogli przełączać się między poszczególnymi kanałami (internet, mobile) i dalej kontynuować proces. Z Omnibankiem zapewnisz swoim Klientom w pełni cyfrową obsługę. Samodzielnie, z nieznacznym zaangażowaniem zespołu IT, dostosujesz ofertę do konkretnych potrzeb i wprowadzisz nowe produkty. W łatwy sposób zmienisz kolorystykę, wygląd czy położenie poszczególnych elementów na stronie bankowości. To wszystko dzięki funkcjonalności RWD (Responsive Web Design), nowoczesnemu user experience oraz wbudowanemu CMS.

Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo

System zapewnia bezpieczeństwo na poziomie zaawansowanej technologii oraz użytkowania biznesowego. Na bieżąco wykrywa i usuwa wszelkie podatności zastosowanej technologii. Jest na bieżąco audytowany pod tym kątem. Za bezpieczeństwo biznesowe odpowiadają wielostopniowe systemy autoryzacji czy wbudowany mechanizm wykrywania fraudów.

Korzyści

korzysci

Korzystając z Omnibanku szybko wykażesz zwrot z inwestycji w system, ponieważ:

Jako pierwszy zareagujesz na zmiany na rynku, które dopiero nadejdą. System nie będzie Cię w tym ograniczał, zapewniając zawsze aktualne technologicznie rozwiązanie.

Oszczędzisz czas i pieniądze wdrażając jedno gotowe, kompletne rozwiązanie zamiast budować system od podstaw.

Twoi pracownicy poświęcą się zadaniom związanym z rozwojem biznesu zamiast rozwiązywać problemy wynikające z ograniczeń systemu.

Poprzez zastosowanie otwartych i darmowych technologii – zmniejszysz nakłady na system i unikniesz tzw. vendor locka, czyli uzależnienia od jednego dostawcy technologii.

Doświadczenie

Bankowość cyfrowa Omnibank wdrożona jest produkcyjnie w jednym z polskich banków.

Moduł Marketu Produktowego wraz z silnikiem procesowym opartym o rozwiązanie Camunda (Digital Product Center) działa w trzech międzynarodowych bankach: BNP Paribas, Bank Pocztowy, Santander Consumer Bank.

Zespół rozwijający rozwiązanie zapewnia wsparcie w utrzymaniu i rozwoju Bankowości Internetowej oraz Mobilnej w Banku Polskiej Spółdzielczości.

Moduły

System charakteryzuje budowa modułowa, na którą składają się:

Market produktowy
Market produktowy

dla klientów zalogowanych i niezalogowanych wraz z narzędziami do tworzenia obsługi wniosków sprzedażowych i procesów

 Więcej
bankowosc internetowa
Bankowość internetowa

dla klientów indywidualnych, małych i średnich firm, a także korporacji i instytucji

 Więcej
bankowosc mobilna
Bankowość mobilna

dla klientów indywidualnych, małych i średnich firm, a także korporacji i instytucji

 Więcej
frontoffice
Front Office

aplikacja klasy CRM do obsługi klienta w placówce lub call center

 Więcej
integracja
Integracja

adaptery do Głównych Systemów Bankowych (m.in. def 2000/2500/3000) występujących w bankach, obsługa kart kredytowych, doładowań oraz płatności internetowych

 Więcej

Kontakt

ALTKOM SOFTWARE & CONSULTING Sp. z o.o.

ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa
Telefon: (+48) 22 460 99 31
E-mail: asc@altkomsoftware.pl
Firma (wymagane)
Imię i nazwisko (wymagane)
Adres e-mail (wymagane)
Telefon
Wiadomość (wymagane)
 *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu realizacji zgłoszenia przez Altkom Software & Consulting Sp. z o.o., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zgłoszenia. Świadom(a) jestem faktu, że przysługuje mi prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie moich danych, ich sprostowania, usunięcia czy ograniczenia przetwarzania. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Altkom: iodo@altkom.pl
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Altkom Software & Consulting Sp. z o.o., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa oraz otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na adres e-mail i numer telefonu podany przeze mnie, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”), oraz Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Świadom(a) jestem faktu, że przysługuje mi prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie moich danych, ich sprostowania, usunięcia czy ograniczenia przetwarzania. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Altkom: iodo@altkom.pl