Digital Product Center

Wykorzystaj potencjał kanałów elektronicznych do zwiększania sprzedaży i pozyskania nowych klientów. Popraw ich doświadczenie, dzięki w pełni cyfrowej obsłudze procesu sprzedaży produktów bankowych.

Umów się na konsultację
Digital Product Center

Rozwiązanie umożliwia

Definiowanie oferty produktowej - Altkom Software & Consulting

Definiowanie oferty produktowej i wystawienie jej w wybranym kanale elektronicznym i call center.

Projektowanie i prowadzenie pełnego procesu sprzedaży produktów bankowych - Altkom Software & Consulting

Projektowanie i prowadzenie pełnego procesu sprzedaży produktów bankowych, aż do podpisania umowy i aktywacji produktu przez Klienta

Sprzedaż większości produktów bankowych - Altkom Software & Consulting

Sprzedaż większości produktów bankowych, zarówno w ramach procesów tzw. ‘onboarding-owych’ dla pozyskiwania nowych klientów, jak i procesów x-sell-owych – dla obecnych klientów Banku.

Zarządzanie całym procesem przepływu danych - Altkom Software & Consulting

Zarządzanie całym procesem przepływu danych i weryfikacji w systemach wewnętrznych Banku

Wsparcie pracowników Banku - Altkom Software & Consulting

Wsparcie pracowników Banku, w bieżącej obsłudze procesów biznesowych i kontakcie z klientem, na każdym etapie procesu sprzedaży.

Moduły

Market

serwis internetowy (ze wsparciem RWD) nastawiony na akwizycję nowych klientów i sprzedaż produktów bankowych, zapewniający zarządzanie treścią (CMS) i prezentację oferty wraz narzędziami do symulacji, kalkulacji i porównania różnych produktów finansowych, a następnie przejścia do formularzy online.

Formularz online

graficzny edytor formularzy i mechanizm generowanie wniosków online, ze wsparcie RWD (Responsive Web Design) dla urządzeń mobilnych.

Aplikacje Front Office i Back-Office

obsługa i zarządzanie procesami biznesowymi w ramach dedykowanych zespołów w Banku (BPMN Tasklist & BPMN Cockpit).

Silnik i Modeler BPMN

definiowanie i projektowanie procesów biznesowych, w oparciu o graficzny modeler i silnik procesów wg standardu BPMN 2.0.

Katalog produktów i Generator dokumentów

rozszerzalny konfigurator produktów zapewniający zarządzanie produktami bankowymi i ich przygotowanie do procesów sprzedażowych m.in. tworzenie typów, kategorii, cech produktów oraz „pakietów produktowych” do sprzedaży np. rachunek rozliczeniowy z kartą płatniczą. Konfiguracja szablonów wydruków i umów.

Dashboard

analizy i raportowanie, informacja zarządcza oraz obsługa klienta przez call center / oddział.

Wyróżniki

  • market produktowy z zaawansowanym systemem zarządzania treścią
  • konfigurowalny i rozszerzalny katalog produktów
  • silnik procesów zgodny ze standardem BPMN 2.0
  • pełna kontrola stanu procesu i stopnia zaawansowania wnioskowania
  • wewnętrzna szyna integracyjna i wsparcie dla SOA/WebServices/REST
  • system oparty o rozwiązania z otwartym kodem
  • możliwość wykupienia wsparcia na produkty stron trzecic
  • zintegrowany system raportowy
  • generator dokumentów z mechanizmami dynamicznej modyfikacji szablonów
  • aplikacje biznesowe typu Dashboard dla różnych grup pracowników Banku
  • architektura SOA
  • technologia RWD, omnikanałowość i wielokontekstowość

Produkt rekomendowany

Rekomendacja - Altkom Software & ConsultingProdukt uzyskał rekomendację Gazety Bankowej.

Umów się na konsultację

Jak możemy Ci pomóc? Napisz do nas na asc@altkomsoftware.pl lub wypełnij formularz.

!
!
!
!
!